LT

Darbas administracijoje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

  • PL/SQL programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

     

    ☑️ Pareigos: PL/SQL programuotojas (-a)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-jos) veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • naujų sistemų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų pakeitimų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų procesų tobulinimas, greitaveikos optimizavimas ir saugumo spragų šalinimas;
    • sistemų priežiūra ir incidentų sprendimas.

     

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 metų Oracle PL/SQL programavimo ir reliacinių duomenų bazių projektavimo patirtį;
    • esi atsakingas (-a), orientuotas (-a) į galutinį rezultatą ir darbų kokybę;
    • turi GIT ar kitų programinio kodo versijų kontrolės sistemų taikymo patirties;
    • turi darbo patirties su dideliais duomenų kiekiais ir registrų integracijomis;
    • privalumas, jei turi Oracle duomenų bazių administravimo žinių ir PHP patirties.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „PL/SQL programuotojas (-a)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: Žmonių ir kultūros vystymo skyrius, el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

     

  • Nepriklausomo valdybos nario atranka (LR VRM Skelbimas)

    Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija skelbia valstybės tarnautojo parinkimo į valstybės valdomos įmonės „Regitra“ (juridinio asmens kodas 110078991, interneto svetainės adresas – www.regitra.lt) valdybos nario pareigas procedūras.

    Valstybės valdomos įmonės „Regitra“ valdyba sudaroma 4 metams iš 5 narių: 4 nepriklausomi valdybos nariai ir 1 valstybės tarnautojas. Valstybės valdomos įmonės „Regitra“ valdybos narius renka valstybės valdomos įmonės „Regitra“ visuotinis akcininkų susirinkimas.

    Valstybės tarnautojo, už kurį siūloma balsuoti renkant valstybės valdomos įmonės „Regitra“ valdybos narius, parinkimo procedūras vykdys Vidaus reikalų ministerija remdamasi Valstybės tarnautojų, už kuriuos siūloma balsuoti renkant valstybės valdomos įmonės valdybos narius, parinkimo procedūrų gairėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. balandžio 18 d. įsakymu Nr. 1V-287 (toliau – Gairės).

    Į valstybės valdomos įmonės „Regitra“ valdybos nario pareigas kandidatuojantiems valstybės tarnautojams (toliau – kandidatai) keliami šie reikalavimai:

    1. Bendrieji reikalavimai:

    1.1. turi turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;

    1.2. turi būti nepriekaištingos reputacijos. Asmuo nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, teisingumui, visuomenės saugumui, valdymo tvarkai padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą;

    1.3. turi būti nesusijęs su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių einant valstybės valdomos įmonės „Regitra“ valdybos nario pareigas kiltų interesų konfliktas;

    1.4. jam neturi būti atimta ar apribota teisė eiti atitinkamas pareigas, į kurias pretenduojama, ar atlikti toms pareigoms priskirtas funkcijas;

    1.5. per pastaruosius 5 metus neturi būti atšauktas iš juridinio asmens vienasmenio ar kolegialaus organo dėl netinkamo pareigų atlikimo;

    1.6. negali būti ministerijoje, Vyriausybės įstaigoje ar įstaigoje prie ministerijos einantis pareigas karjeros valstybės tarnautojas, kuriam pavestos su valstybės politikos formavimu toje ūkio sektoriaus šakoje, kurioje veikia valstybės valdoma įmonė „Regitra“, susijusios funkcijos;

    1.7. negali būti įstatymų nustatyta tvarka išrinktas ar paskirtas valstybės politiku ir politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautoju;

    1.8. negali būti iš viso daugiau kaip 2 kolegialių organų, sudarytų valstybės ir savivaldybės valdomose įmonėse, narys.

     

    2. Specialieji reikalavimai:

    2.1. turėti kompetenciją teisės srityje; šią kompetenciją patvirtina aukštasis universitetinis arba jam prilygintas teisės studijų krypties išsilavinimas ir ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis teisės srityje;

    2.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų vadovaujamo darbo juridinio asmens vadovo arba kolegialaus priežiūros ar valdymo organo nario, arba juridinio asmens vadovui tiesiogiai pavaldaus aukščiausio lygmens vadovo pareigose patirtį juridiniame asmenyje ar įmonių grupėje, turinčiuose ne mažiau nei 100 darbuotojų;

    2.3. išmanyti valstybės valdomų įmonių teisinį reglamentavimą;

    2.4. išmanyti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ veiklos specifiką;

    2.5. turėti puikius lyderystės, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis gebėjimus.

     

    Kandidatai privalo pateikti šiuos dokumentus:

    1. Paraišką dalyvauti parinkimo procedūrose ir sąžiningumo deklaraciją (toliau – paraiška) parsisiųsti;
    2. Gyvenimo aprašymą;

    3. Motyvacinį laišką parinkimo procedūrų komisijai;

    4. Kandidato asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;

    5. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją.

    Kandidatų dokumentus priima Vidaus reikalų ministerija 20 dienų nuo skelbimo apie parinkimo procedūras paviešinimo dienos. (iki š.m. gegužės 13 d.)

    Kandidatai dokumentus Vidaus reikalų ministerijai gali pateikti elektroniniu paštu donatas.gailius@vrm.lt.

    Dėl dokumentų priėmimo ir parinkimo procedūrų vykdymo konsultuoja Donatas Gailius, Vidaus reikalų ministerijos Administravimo departamento Personalo valdymo skyriaus patarėjas, el. p. donatas.gailius@vrm.lt, tel. +370 (5) 2717244.

    Parinktas kandidatas, prieš priimant sprendimą siūlyti balsuoti už jį valstybės valdomos įmonės „Regitra“ visuotiniame akcininkų susirinkime renkant įmonės valdybos narius, privalės pateikti Vidaus reikalų ministerijai jo atitiktį bendriesiems ir specialiesiems reikalavimams patvirtinančių dokumentų originalus.

    Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 665, 121 punkte nurodytas lūkesčių raštas ir valstybės valdomos įmonės „Regitra“ veiklos strategija skelbiami valstybės įmonės „Regitra“ interneto svetainėje adresu https://www.regitra.lt/lt/imone/administracine-informacija/strateginiai-tikslai-vizija-ir-misija

  • Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1800 - 2250 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2160 - 2700 Eur buto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • rengti įmonės dokumentacijos planą;
    • rengti teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintos informacijos tvarkymą, projektus, planuoti įslaptintos informacijos tvarkymo priemones, bei atsiskaityti kontroliuojančioms institucijoms;
    • analizuoti įmonės rengiamų, gaunamų ir siunčiamų dokumentų valdymo procesus ir teikti pasiūlymus dėl procesų efektyvumo didinimo;
    • vykdyti įmonės dokumentų valdymo sistemos (toliau – DVS) funkcionalumo stebėseną, analizuoti DVS logines klaidas ir dalyvauti pakeitimų testavimo ir diegimo procese;
    • analizuoti įmonės struktūrinių padalinių darbuotojų rengiamus ir tvarkomus dokumentus, užregistruotus DVS bei teikti išaiškinimus dėl netinkamai tvarkomų dokumentų;
    • dalyvauti rengiant įmonės dokumentų ir teisės aktų projektus, kontroliuoti dokumentų atitikimą dokumentų rengimo taisyklėms;
    • organizuoti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, archyvų tvarkymo darbą ir kontroliuoti įmonės struktūriniuose padaliniuose saugomų bylų apskaitą.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų dokumentų valdymo, tvarkymo ir apskaitos, taip pat dokumentų saugyklų tvarkymo darbo patirtį;
    • gebi rengti Įmonės vidaus dokumentus ir moki naudotis bent viena dokumentų valdymo sistema, galinčia sudaryti ir valdyti oficialiuosius elektroninius dokumentus;
    • išmanai Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, bei rengimo taisykles, ir įslaptintos informacijos administravimą;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
    • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „DVS specialistas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt .Konfidencialumą garantuojame.

     

     

     

  • Rinkodaros projektų vadovė (-as) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Rinkodaros projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2300-2800 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (Preliminariai 2760 - 3360 Eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️Darbo pobūdis:

     

    • rengti ir įgyvendinti įmonės rinkodaros strategiją;
    • organizuoti bei įgyvendinti rinkodaros kampanijas ir turinio projektus;
    • rūpintis vientisa įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, LinkedIn);
    • gebėti aiškiai ir kūrybiškai pateikti įmonės siunčiamą informaciją klientui; 
    • kurti reklaminį turinį (vaizdo ir audio klipai, maketai bei kt.) pagal poreikį pasitelkiant išorinius partnerius;
    • kurti ir prižiūrėti įmonės vizualinį identitetą;sekti bei analizuoti pasiektus rezultatus ir teikti įžvalgas.

     

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį (arba jam prilygintą) išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį rinkodaros srityje;
    • gebi savarankiškai valdyti rinkodaros projektus bei analizuoti jų rezultatus;
    • privalumas, jei gebi dirbti su Google Analytics, grafinio dizaino programomis;
    • privalumas, jei turi patirties bendraujant su žiniasklaidos atstovais.

     
    Siųsti CV

     

    Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus siųskite su nuoroda „Rinkodaros projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.
     

  • Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2300 - 2900 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus(Preliminariai 2760 - 3480 eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • valdyti ir administruoti darbuotojo atsakomybėje esančius projektus;
    • teikti siūlymus skyriaus vadovui dėl organizacijos projektų vadybos procesų, įrankių tobulinimo;
    • teikti metodinę pagalbą visiems projektų dalyviams ir konsultuoti padalinių darbuotojus dėl projektų valdymo gerųjų praktikų;
    • organizuoti su projektų valdymu susijusius posėdžius, komunikuoti apie priimtus sprendimus projektų savininkams ir vykdytojams;
    • rengti valdomų projektų ataskaitas (statusą), pažymas, informacinius ir kitus dokumentus.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 1 (vienerių) metų didelių projektų valdymo patirtį;moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygiu B1;
    • išmanai veiklos procesų modeliavimą, taikant verslo procesų modelio bei žymėjimo (BPMN) metodą ir išmanai projektų vadybos principus;
    • išmanai bent vieną organizacijos architektūros sistemą (angl. Enterprise architecture framework);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siusti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Žmonių ir kultūros vystymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Žmonių ir kultūros vystymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2125 - 2550 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas (iki 20 %) papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2550-3060 Eur bruto)..

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • organizuoti darbuotojų atrankas, aktyviai ieškoti kandidatų įvairiuose šaltiniuose atliepiant įmonės poreikius;
    • rengti teisės aktų susijusių su Įmonės personalo valdymo ir darbuotojų ugdymo klausimais, projektus;
    • rūpintis kolegų ugdymu;
    • koordinuoti naujokų įvedimo procesą;
    • Analizuoti kuruojamų sričių duomenis, rezultatus, diegti naujus procesus;
    • Konsultuoti kolegas darbuotojų atrankos, ugdymo, adaptacijos ir kitais žmogiškųjų išteklių klausimais.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.


    ☑️ Taip pat:

     

    • turi ne mažesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi sėkmingos patirties vykdant atrankas (patirtis pilname atrankos procese bei vadovų konsultavime);
    • gali pasidžiaugti savo aktyvia ir sklandžia komunikacija socialiniuose tinkluose ieškant naujų kolegų;
    • papildoma patirtis darbuotojų ugdymo srityje bei kitose žmogiškųjų išteklių srityse būtų privalumas.

     

    Siųsti CV


    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Žmonių ir kultūros vystymo skyriaus projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • IT infrastruktūros valdymo skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: IT infrastruktūros valdymo skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3200 - 4200 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 3840 - 5040 Eur bruto). 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • organizuoti skyriaus darbą;
    • sudaryti skyriaus biudžetą vykdyti kontrolę;
    • vertinti ir teikti išvadas dėl skyriui teikiamų uždavinių, susijusių su informacinių technologijų infrastruktūra ir jos valdymu;
    • organizuoti ir kontroliuoti informacinių technologijų infrastruktūros valdymą ir tobulinimą, bei planuoti ir įgyvendinti įmonės veiklos tęstinumą informacinių technologijų ir telekomunikacijų srityje;
    • rengti, įgyvendinti ir periodiškai testuoti įmonės IT nelaimių šalinimo planus informacinių technologijų ir telekomunikacijų srityje;
    • organizuoti techninę pagalbą ir konsultacijas įmonės IT infrastruktūros naudotojams iškilus problemoms, susijusioms su infrastruktūros naudojimu;
    • rengti ataskaitas, planus, pažymas, išvadas bei kitokio pobūdžio dokumentus, susijusius su atliekamais uždaviniais ar vykdomais pirkimais, bei rengti normatyvinių dokumentų, reglamentuojančių IT infrastruktūros naudojimą, valdymą ar tobulinimą, projektus.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų vadovaujamo darbo patirtį ir ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje;
    • žinai informacinių technologijų ir telekomunikacijų panaudojimo specifiką duomenų kaupimui, perdavimui, apdorojimui ir saugojimui;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

     

    Kandidatuoti

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį - (vtd.lt) iki 2024-04-29.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)

    ☑️ Pareigos: Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)

    ☑️ Darbas nuotoliu, jei kandidatas ne iš Vilniaus miesto. Hibridinis darbas - vilniečiams

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1800 - 2350 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, preliminariai 2160-2820 Eur bruto.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti ir vykdyti viešųjų pirkimų procedūras;
    • Įmonės viešųjų pirkimų valdymo tvarkos apraše nustatyta tvarka derinti pirkimo inicijavimo paraiškas;
    • rengti pirkimų, kuriuos teisės aktų nustatyta tvarka privalo vykdyti viešųjų pirkimų komisija, dokumentus; 
    • organizuoti viešųjų pirkimų sutarčių pasirašymą;
    • dalyvauti viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose ir rašyti viešųjų pirkimų komisijos protokolus;
    • nagrinėti tiekėjų pretenzijas dėl viešųjų pirkimų procedūrų vykdymo;
    • rengti ir teikti Viešųjų pirkimų tarnybai viešųjų pirkimų skelbimus, įvykdytų viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitas;
    • esant poreikiui, vykdyti mažos vertės pirkimus, pirkimus naudojantis elektroniniu CPO katalogu;
    • konsultuoti kolegas klausimais, susijusiais su kuruojama veikla.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi turėti ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje (patirtis perkančiojoje organizacijoje);
    • moki naudotis Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) bei Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) informacinės sistemos katalogu;
    • išmanai viešųjų pirkimų procedūras ir turi Viešųjų pirkimų tarnybos išduotą pirkimų specialisto pažymėjimą;
    • esi nepriekaištingos reputacijos; 
    • moki kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas bei pasiūlymus;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį iki 2024-04-30.

    Kandidatuoti

     

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.