LT

Darbas administracijoje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųsti CV

  • JAVA programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

     

    ☑️ Pareigos: JAVA programuotojas (-a)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 3000 - 3960 Eur bruto).  

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą.

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

    • atlikti servisų programavimo darbus naudojant Spring karkasą ir Java;
    • dalyvauti projektuojant, programuojant, testuojant ir diegiant sistemas;
    • užtikrinti, kad funkcionalumas atitiktų reikalavimus;
    • bendradarbiauti su kitais komandos nariais priimant programavimo sąsajų sprendimus
    • teikti pasiūlymus sistemų kokybei ir efektyvumui pagerinti
    • atlikti paskirtas užduotis, susijusias su galimų sprendimų paieška, projektavimu ir realizacija;
    • atlikti techninę pagalbą ir teikti konsultacijas, jei Įmonės sistemų naudotojams iškiltų problemų, susijusių su jų naudojimu ir kt.
    • su kitais komandos nariais reguliariai vykdyti kodo peržiūras

     

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą fizinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą;
    • turi programavimo patirties su Spring / Spring Boot karkasu;
    • turi patirties su REST servisais, Hibernate, reliacinėmis duomenų bazėmis;
    • išmanai saugumo problemas, taikai švaraus kodo praktikas;
    • turi darbo patirties su CI/CD įrankiais (Gitlab, Jenkins);
    • turi komandinės darbo patirties su versijavimo sistemomis (Gitlab, branching, merging);
    • esi proaktyvus ieškant naujų technologinių sprendimų ir įnovatyvių įrankių; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite adresu:  karjera@regitra.lt su prierašu: „Java programuotojas (-a)“ 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus.  Kontaktai pasiteirauti: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

    ☑️ Pareigos: Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2900-3700 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. ​​​​​​​Preliminariai 3480 - 4440 Eur bruto. 

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • planuoti ir atlikti funkcijas, susijusias su išorinių, vidinių ar individualių korupcijos rizikos veiksnių bendrovėje apskaita, analize, prevencinių priemonių bei tyrimo organizavimu;
    • atlikti korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą, teikti motyvuotas išvadas dėl bendrovės veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė;
    • organizuoti ir (ar) atlikti bendrovės darbuotojų apklausas, nuomonės tyrimus;
    • tvarkyti, organizuoti ir (ar) atlikti atsparumo korupcijai lygio nustatymą;
    • atlikti teisės aktų projektų antikorupcinius vertinimus;
    • atlikti bendrovės darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną;
    • konsultuoti bendrovės darbuotojus viešų ir privačių interesų deklaracijų pildymo klausimais, esant poreikiui, bendradarbiauti su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija interesų derinimo klausimais;
    • kontroliuoti, kaip bendrovės darbuotojai laikosi antikorupcinio elgesio standartų, konsultuoja juos antikorupcinio elgesio klausimais;
    • organizuoti ir (ar) rengti mokymus, orientuotus į bendrovės darbuotojų antikorupcinio sąmoningumo stiprinimą;
    • atlikti informacijos ir (ar) duomenų tikrinimus dėl galimų bendrovės darbuotojų nusižengimų ir teikti išvadas skyriaus vadovui;
    • dalyvauti tiriant teisės pažeidimus (įskaitant korupcinio pobūdžio);
    • tvarkyti ir (ar) nagrinėti vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu gautą informaciją apie pažeidimus, rinkti ir kaupti nuasmenintus statistinius duomenis, susijusius su gautų pranešimų skaičiumi, ir sisteminti tų duomenų nagrinėjimo rezultatus;
    • rengti korupcijos prevencijos veiksmų planą, atlikti šio plano įgyvendinimo stebėseną;
    • sudaryti pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašą arba organizuoti jo sudarymą, taip pat dalyvauti ir teikti nuomonę personalo formavimo procedūrose vertinant iš Specialiųjų tyrimų tarnybos gautą informaciją apie asmenį;
    • teikti pasiūlymus skyriaus vadovui bei bendrovės generaliniam direktoriui dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo ir įgyvendinimo;
    • prižiūrėti bendrovės darbuotojų atžvilgiu vykdomos lobistinės veiklos deklaravimą ir vykdyti šios veiklos kontrolę;
    • pagal poreikį atlikti kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką;
    • rengti su atliekamomis funkcijomis susijusius bendrovės dokumentus (teisės aktus, raštus, planus, ataskaitas);
    • dalyvauti bendrovės generalinio direktoriaus sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose, teikti reikalingą informaciją bei pasiūlymus;
    • nagrinėti asmenų prašymus ir skundus, rengti atsakymus į juos.

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų srities išsilavinimą;
    • turi darbo patirties korupcijos prevencijos ar korupcinių ir (ar) darbo pareigų pažeidimų tyrimo bei asmens duomenų apsaugos srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1950 - 2400 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2340 - 2880 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • rengti bendrovės dokumentacijos planą;
    • rengti teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintos informacijos tvarkymą, projektus, planuoti įslaptintos informacijos tvarkymo priemones, bei atsiskaityti kontroliuojančioms institucijoms;
    • analizuoti bendrovės rengiamų, gaunamų ir siunčiamų dokumentų valdymo procesus ir teikti pasiūlymus dėl procesų efektyvumo didinimo;
    • vykdyti bendrovės dokumentų valdymo sistemos (toliau DVS) funkcionalumo stebėseną, analizuoti DVS logines klaidas ir dalyvauti pakeitimų testavimo ir diegimo procese;
    • analizuoti įmonės struktūrinių padalinių darbuotojų rengiamus ir tvarkomus dokumentus, užregistruotus DVS bei teikti išaiškinimus dėl netinkamai tvarkomų dokumentų;
    • dalyvauti rengiant įmonės dokumentų ir teisės aktų projektus, kontroliuoti dokumentų atitikimą dokumentų rengimo taisyklėms;
    • organizuoti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, archyvų tvarkymo darbą ir kontroliuoti bendrovės struktūriniuose padaliniuose saugomų bylų apskaitą.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų dokumentų valdymo, tvarkymo ir apskaitos, taip pat dokumentų saugyklų tvarkymo darbo patirtį;
    • gebi rengti įmonės vidaus dokumentus ir moki naudotis bent viena dokumentų valdymo sistema, galinčia sudaryti ir valdyti oficialiuosius elektroninius dokumentus;
    • išmanai Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, bei rengimo taisykles, ir įslaptintos informacijos administravimą;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
    • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamento direktorius (-ė)

    ☑️ Pareigos: Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamento direktorius (-ė)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 5300 - 6300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (peliminariai 6480-7560 Eur bruto).

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • organizuoti, planuoti, kontroliuoti bei vystyti departamento veiklą, užtikrinti sklandų iškeltų strateginių ir veiklos tikslų įgyvenimą ir formuoti bei valdyti departamento veiklos biudžetą; 
    • užtikrinti bei koordinuoti bendrovės strateginio veiklos plano, bei metinio veiklos plano tinkamą rengimą ir organizuoti bei koordinuoti įmonės veiklos plėtrą; 
    • inicijuoti, koordinuoti, prireikus rengti įmonės padalinių veiklos pokyčio ar plėtros strateginius planus; 
    • dalyvauti departamentui priklausančių skyrių veiklos planavime; 
    • kurti ir palaikyti vieningą veiklos procesų efektyvumo rodiklių nustatymo, matavimo ir stebėsenos sistemą, vertinti veiklos efektyvumą, sisteminti veiklos rodiklius užtikrinant įmonės vykdomų projektų valdymą ir administravimą; 
    • teikti siūlymus dėl įmonės atstovavimo tarptautinėse organizacijose ir dalyvavimo kitoje tarptautinėje veikloje ir atstovauti įmonės asociacijų ir tarptautinių organizacijų, kurių nariais yra įmonė, veikloje; 
    • formuoti klientų patirčių valdymo strategiją ir atsižvelgiant į įmonės prioritetus užtikrinti klientų aptarnavimo kokybės valdymo sistemos kūrimą;  
    • atlikti pavaldžių darbuotojų veiklos vertinimus, rūpintis pavaldžių darbuotojų atranka, pamainumu, ugdymu bei motyvacija. 

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę nei 5 (penkerių) metų vadovaujamo darbo patirtį vidutinėje arba didelėje įmonėje vadovaujant struktūriniam (-s) padaliniui (-iams) strateginio planavimo, projektų, procesų valdymo srityse; 
    • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B2lygiu); 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą, bei mąstai strategiškai ir esi orientuotas (-a) į rezultatą; 

    ​ Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: mielai atsakysime į iškilusius klausimus

    Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

    Konfidencialumą garantuojame.